Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je, wanneer je via internet een fysiek adres hebt gevonden, ook achterhalen wie er woont?

Stel, ik zeg maar wat, Haringweg 27.a in Dronten. Bestaat er dan een mogelijkheid dat ik kan zien dat daar ene Mohammed Khamani woont of ene Piet Peukmans? Dus kun je aan een woonadres ook een bewonersnaam koppelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Soms. Als je geluk hebt, door het adres in Google in te tikken.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik. Maar ik vroeg me af of er een eenvoudiger oplossing voor bestaat.
Als die persoon een vast telefoonnummer heeft, dan kan je dat met omgekeerd zoeken achterhalen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, okay. Maar als je geen telefoonnummer hebt?
Amadea
12 jaar geleden
Daar hoef je geen telefoonnummer voor te hebben, maar de gegevens uit het telefoonboek zijn omgekeerd op te zoeken. Dus op adres of postcode bijvoorbeeld.
Het kan alleen als de betreffende persoon ook in een telefoongids wordt vermeld. Daar heeft hij/zij dan zelf toestemming voor gegeven. Als je bijv zoekt in www.nummerzoeker.com kun je alleen een telefoonnummer intypen of alleen een adres. Als de persoon ergens geregistreerd is komt die naam er wel uit rollen. Maar bij geheime nummers blijft de naam dus ook....geheim. Privacy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat nog te typen terwijl jij het antwoord al had gegeven. :)
Zal het mijne even verwijderen.
Dat kan niet systematisch. Je kunt hooguit googelen op het adres en hopen dat de naam van de bewoner opduikt. Is maar goed ook, iedereen weet alles al van iedereen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik tikte eerst m'n eigen adres in bij Google en vond "Zoekenbel" ...
Daar vond ik : telefoonnummer en m'n naam ...

Bij google-maps kon ik bij mezelf naar binnen kijken ... en
(Op balcon staat nog een klapstoel van verleden jaar zomer) ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding