Als je op bol.com een 3D dvd koopt krijg je dan ook de bril erbij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Als het een pakket is wel. Anders zit je straks met 10 brillen omdat je bij elke 3D dvd een bril krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is dus zo'n pakket:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/national-geographic-zeemonsters-3d-bril/1001004006435975/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de rest is allemaal zonder 3D bril. Dan moet het er echt bijstaan, anders kan je er van uitgaan dat het niet zo is. Als het er namelijk wel bijstaat is dat een heel goed verkoopmiddel. Die gaan ze echt niet eruit laten als er wel een 3D bril erbij zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuss, je moet even op gegevens klikken, dan zie je bij extra's of er brilletjes bijzitten. Gegevens
Productiemaatschappij : Warner Home Video
Aftiteling
Cast : Bobby Campo, Shantel VanSanten, Nick Zano, Haley Webb, Mykelti Williamson, Krista Allen
Regisseur(s) : David R. Ellis
Inhoud
Uitvoering : Dvd, 2 disks, speelduur 78:00 minuten
Beeldformaat : 2.35:1 Anamorphic
2:40:1
Kleur : Color
Regio : 2 Extra's : 4 3D Brilletjes, Deleted Scenes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een ander staat dit namelijk bij Extra's: Uitvoering : Blu-ray, speelduur 47:00 minuten
Beeldformaat : High Definition 16:9
Kleur : Color
Regio : 2
Extra's : Dit betreft een REAL3D blu-ray (alleen afspeelbaar i.c.m. een 3D speler, 3D TV en een (niet bijgeleverde) 3D bril)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extra aanvulling: je hebt verschillende 3D, de goedkope brillen die je erbij krijgt en op een normale TV kan afspelen, en de dure versie, waarbij je een 3D TV, Bluray speler en bijbehorende 3D brillen nodig zijn. Bij die laatste zit er standaard dus nooit een 3D bril bij.
als het erbij staat wel,
maar anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er tot nu toe altijd van die kartonnen 3D brillen bij gekregen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar zitten brillen bij. Een review van een klant op bol.com.

Heb de DVD in normaal 2D gezien & 3D, als heel eerlijk moet zijn hadden ze beter 3D versie nog weg kunnen laten.. of betere 3D brillen bij moeten leveren want de film was veelal onscherp/wazig te bekijken de kleuren waren niet goed te zien zag meer kleur rood dan de film kleuren (met de bijgeleverde 3D brillen) erg jammer had niet echt het gevoel van dit is echt gaaf!
je kan beter de film in 2D bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar als het bij de dvd zit wel