Ik vind Windows Live Mail niet zo prettig. Is er een alternatief?

Waar je al je e-mailadressen in een keer kunt bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Mozilla Thunderbird kan ik je aanraden, een zeer robuste mail client.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Outlook, alleen dat is volgens mij niet gratis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gmail van google is een goede en is gratis en werkt zeer goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik gmail, daar kun je ook gewoon mail doorsturen via pop3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.hotmail.com of www.live.nl is het enige andere alternatief.

Klik op contactpersonen (bovenin, ga op messenger staan en dan via een klein keuze menu kan je naar contactpersonen) en je ziet al je contacten in één keer.

Als je dat niet bedoelde, dan kan je het volgende ook doen namelijk emailadressen koppelen.

KLik rechtsboven op je naam, ga naar opties, ga naar gekoppelde id's, voeg een emailadres toe, volg de stappen en klaar is kees.

Je kan nu via je naam overschakelen naar een ander emailadres, zonder in of uit te loggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
oeps, natuurlijk zijn er meerdere alternatieven, ik dácht dat het het enige alternatief was. Ik ben niet zo bekend met pop3, vandaar mijn antwoord.

Toegevoegd na 8 minuten:
Overigens kan dit ook in Windows Live Mail:

Ga bovenin (uiterst linksbovenin, naast start) naar opties, emailaccounts en klik dan op toevoegen, kies emailaccount, vervolgens voer je je emailadres in en je wachtwoord, en je naam en dan volg je de rest van de stappen.

Weldra zie je in windows live mail aan de linkerkant een nieuw emailadres verschijnen. Zie je dit niet, dan moet je even je 1e emailadres (Die je al gebruikte) met al zijn mappen inklappen. Je ziet nu het toegevoegde mailadres.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je het in hotmail (dus in de browser) hebt gekoppeld, betekent dit niet automatisch dat het in windows mail ook gekoppeld is. Het zijn allebei aparte programma's, dus moet je het bij allebei apart veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gmail, Hotmail en Yahoo mail ik gebruik het allemaal erg handig!