Wat is een Goede (betaalbare) tekentablet voor photoshop?

Ik wil heel graag een betaaldbare tekentablet voor photoshop aanschaffen! (photoshop cs5 van Adobe). Aangezien ik niet weet of ik het echt wat vind wil ik de prijs beperkt houden.
Kan iemand mij aanraden welke ik zou moeten kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik zou persoonlijk altijd iets van Wacom nemen.
Ik heb eens een goedkope van de Aldi gekocht, maar die werkte echt slecht. Knoppen reageerden slecht, geen vloeiende lijnen etc.

Je hebt kleine Wacom tablets, die zijn prima voor thuisgebruik en Photoshop. Op het werk heb ik de Wacom Bamboo .
Kimath