Sedert de laatste upgrade van Windows 10 print mijn printer (HP Color LaserJet CP2025) alleen nog zwart/wit af. Hoe krijg ik de kleur terug?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (1)

Ik denk dat er twee dingen een rol kunnen spelen. Ten eerste is het wellicht nodig om een printerdriver te installeren die geschikt is voor gebruik met Windows 10.
Daarnaast kunnen er ook standaard printerinstellingen in Windows 10 zijn die je kunt aanpassen in de instellingenbeheersecties voor afdrukken en kleurbeheer. Kijk hier even naar en laat weten of het met een van deze handelingen de printer weer in kleur afdrukt. Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Een antwoord op de vraag moet ook een antwoord zijn dus wat moet iemand doen of wat moet iemand doe hoe doet hij of zij dat. Een link kan bijvoorbeeld helpen met instructies.