Nieuwe versie jailbreaken

Ik heb de Ipod Touch 4G met 4.3.1 en die is gejailbreaked.
Nu heb ik op de site van de iphoneclub gelezen dat er een nieuwe versie jailbreaken is voor 4.3.2. Hoe kan ik nu v4.3.2 installeren op me ipod en daarna weer de jailbreak gebruiken?

Toegevoegd na 38 seconden:
Ik stel deze vraag hierzo omdat ik niet hun handleiding begrijp.

Het beste antwoord

Dat kan niet zonder dat je al je gegevens kwijt raakt :-(, zodra je je ipod aan itunes koppelt zal hij alle apps+tweaks etc verwijderen...
Dan kan je wel updaten en opnieuw jailbreaken, maar je bent echt alles kwijt... Ook alle muziek en instellingen, ik heb het zelf 2 keer gedaan bij een update, maar loop nu twee softwareversies achter omdat ik het niet meer de moeite waard vond...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om andere bestandstypes te openen heb je een andere app nodig die niet standaard op je iPhone zit zoals bijvoorbeeld cinexplayer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef net antwoord op de verkeerde vraag;-)