Op zoek naar bepaalde T-mobile commercial over overal internet op je mobiel

Ik ben op zoek naar de reclame van T-mobile waarin het gaat over internet overal in Nederland. Gaat over mensen ontmoeten, hier, hier en hier. Praten met zijn moeder, maar nier vaak genoeg. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?

Weet iemand waar die commercial staat?

Alvast dank.

Gr. Wouter

Toegevoegd na 19 minuten:
Het 2e antwoord dat gegeven is is bijna goed. Maar niet helemaal. Er is nog een andere versie. Nu praat de jongen met zijn moeder via de laptop, maar hij is er ook dat hij praat met haar via de iphone. Die zoek ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zo, even een nieuw antwoord, het werd een beetje onoverzichtelijk. Dit is de versie met de iPhone.