Hoe PC bedienen met alleen toetsenbord?

muis doet het niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Castle
6 jaar geleden
Koop een nieuwe muis.

Antwoorden (1)

je moet proberen met TAB en je andere wijzer toetsen in het configuratie scherm te komen en dan hier naartoe gaan: Configuratiescherm\Toegankelijkheid\Toegankelijkheidscentrum\Het toetsenbord eenvoudiger in het gebruik maken

en dan muistoetsen inschakelen. daarmee kan je met je de muis met je toetsenbord verplaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
foto toevoegen werkt niet dus hier een link https://imgur.com/a/wNJWo

Toegevoegd na 9 minuten:
ik bedenk mij nu net dat er ook een mogelijkheid is om de muis met een smartphone te besturen als je een app download en een programma installeert op de computer. dat heeft wel allebei een internet connectie nodig dacht ik. voor een android telefoons is het er zeker weten. de rest weet ik niet. in de playstore kan je de zoekterm "remote mouse" gebruiken.