kan foto's van facebook niet meer opslaan op de PC HELP!!!

Als ik een foto bekijk van bv een vriendin van mij, en ik druk op de rechter muisknop, staat nergens meerfoto opslaan? Eerst kon dit gewoon en nu niet meer. Is er een manier om de foto's toch op te kunnen slaan? Bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Als je de foto aangeklikt hebt, staan links onderin een paar knoppen, om te taggen en als het goed is ook iets van download.
Kimath
13 jaar geleden
Facebook heeft de foto's afgeschermt zodat je ze niet kan kopieren. Ik kan me niet herrinderen sinds wanneer het wel kon. Je kan natuurlijk wel een print screen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Kan nog wel hoor, er is een downloadknop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, was net te laat. Maar ik bedoelde ook via rechtermuisknop
Je kan Linksonderin het lijstje vinden:

Deze foto taggen
Klaar met taggen
Delen
Downloaden
Deze foto instellen als profielfoto
Deze foto verwijderen

Klik op downloaden om hem op te slaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat lijstje bedoelde ik ja :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ik zie nu dat jij hetzelfde antwoordde :)