Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik synchroniseer op itunes komt mijn muziek er niet op te staan hoe kan dit hij is gejailbreakt En is er een ander soort site Dan limewire gratis

Zie titel !!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
461

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op de Android Market heb ik al vrij lang een perfecte app opgehaald en beleef er veel plezier en gemak van. Helaas lukt het mij niet altijd de al wat oudere muziek te vinden- ik ben de jongste niet- maar het is wel GRATIS. Voor U bestaat deze mogelijkheid óók en het heet: Music Junk gewoon in de App-store te vinden :

http://www.appstorehq.com/musicjunk-android-162634/app

U tipt een naam van een band,artiest(e) en even later komen de bekendere nummers dan tevoorschijn. Druk op downloaden en even later kunt U ze afspelen met bijvoorbeeld Rock Player Lite o.i.d. !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar www.dilandau.com gaan met je mobiel. Daar kun je nummers zoeken op artiest en/of titel en krijg je de keuze om te luisteren of om ze gelijk op te slaan. Bij de laatste keus, download hij ze naar je muziekmap. Prima site, snel en virusvrij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gejailbreakt hebt neem ik aan dat je cydia hebt, in dat geval moet je naar de zoekfunctie en intypen: appsync
Je krijgt dan software die het mogelijk maakt om gejailbreakte software te synchroniseren met itunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding