Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Canon print wel, maar geen inkt

Heb nieuwe cartridges in mijn Canon Pixma IP2600 Printer. Als ik ga printen hoor je hem ook printen en komt het papier er netjes uit. Maar het papier is nog steeds wit, helemaal leeg. Ik krijg ook geen foutmelding.

Hij print dus wel, maar het vel blijft wit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik ken alle mogelijkheden van jouw canon Canon Pixma IP2600 niet precies.
Maar bij sommige printers is het niet alleen de cartridge maar zit er ook een sproeier apart.
Misschien is die wel verstopt.
Bij een klant heb ik daar de sproeier eruit gehaald en vervolgens in een bad van spiritus los kunnen weken.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Reinig je inktslangen. Vaak zitten deze verstopt.

Heb je geen originele inkt. Kan ook slecht aflopen. Namaan is vaak dunner of dikker dan de originele.

Succes....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een Canon Pixma. Ik ben een keer vergeten de stickertjes van de nieuwe cardirdges te verwijderen. Erg dom, maar heel snel te verhelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zat ik ook te denken. Is mij ook wel eens overkomen (niet bij mijn huidige Pixma, maar met een eerdere printer).
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing