Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je microsoft outlook zo instellen dat men niet kan reageren op de email?

Vaak krijg ik emails waar ik niet op kan reageren.
Dit vind ik wel heel handig. Want ik heb zelf ook bepaalde informatie die ik klanten wil toezenden, maar waar ik geen reactie op wil ontvangen. Want dan krijg ik in die mailbox te veel vragen en ik wil dat men die gewoon via de site stelt.
Hoe stel ik dit in? Ik werk met microsoft outlook.
Vast bedankt voor de reacties

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
22.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het eenvoudigste is om een email alias aan te maken met als naam noreply@yourdomain. Hiermee verstuur je de betreffende informatie. In Outlook maak je een regel dat binnenkomende mail van dat adres direct wordt doorgestuurd naar de prullebak, of zelfs volledig wordt verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Ten eerste is het niet zakelijk netjes als je een aanbieding doet en vervolgens geen antwoord wilt geven.
Maak een account aan met een niet bestaand e-mail adres onder bijvoorbeeld "noreply" stel hier wel het pop en smtp adres van je provider in.
Zou kunnen werken.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding