ik heb een acer aspire 5738z laptop. hoe kan je het scherm dat je openstaan hebt uitprinten ? dus hoe je 'PrtSc' kan uitvvoeren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het goed is zit er naast de F12 knop een toets waarop PrtSc staat (hij kan misschien op jouw laptop net ergens anders zitten, maar als het goed is zit ie daar in de buurt). Nu weet ik niet of die knop met 1 druk werkt, anders zou je linkersonderin je toetsenbord de knop 'Fn' ingedrukt moeten houden, en vervolgens op PrtSc klikken. Dit kun je dan in Paint plakken door simpelweg op de toetscombinatie Crtl en V te klikken, en dit kun je dan uitprinten.

zoals ik het geleerd heb, slaat dat 'print' in 'printscreen' niet op printen maar meer op 'openen in'. Als je control of alt indrukt en tegelijkertijd printscreen wordt je scherm op een 'klembord 'geplaatst. Vervolgens open je bijv. Word, je klikt rechts en kiest voor plakken. De afbeelding verschijnt. Om hem groter of kleiner te maken klik je in de afbeelding en trek je vervolgens aan de handles. Dit worddocument kun je natuurlijk meteen afdrukken (en als je het wil bewaren, eerst even opslaan).

Bronnen:
http://www.omewil.nl/tips/klembord.html

sluit hem aan op een printer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100