Manier om ???

Is er een manier om te updaten en je jailbreak te behouden

Zo niet waarom gaat dat weg

En is er al een jailbreak voor 4.3.1 het liefst iets heel makkelijks met uitleg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste eray.. Misschien had je beter " ik weet het niet" kunnen zeggen want ik heb namelijk 4.3.1 en sinds een paar dagen is die gejailbreaked. Dus gewooon op youtube zoeken hoe je 4.3.1 kunt jailbreaken want het is sinds een paar dagen mogelijk! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee is er niet. Omdat apple het jailbreaken probeert tegen te gaan. Met updates proberen zij dit ook tegen te gaan met nieuwe beveiligingen. De makers van jailbreak moeten dan weer nieuwe oplossingen vinden om hier door heen te komen. Dus voor 4.3.1 is er nog geen jailbreak.