Waar zijn mijn e-mail bijlagen naartoe?

Sinds gisteren gebruik ik IE9,maar nu blijken al mijn bijlagen van mijn e-mail verdwenen te zijn.Ik gebruik Windows Mail onder Vista.
ps als ik op doorsturen klik hangen ze er wel aan.

fremar
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja, dat probleem komt vaker voor:
http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_vista/windows-mail-preview-pane-no-paperclip/27ecbc8a-aa57-4be3-a0cb-93dec0048136
(Ik heb zelf ook IE9 en Vista, maar geen problemen).

Wat ik lees is dat je IE9 het beste weer kunt de-installeren; dus terugzetten naar IE8. Dan is het probleem verholpen. (Er zal later vast wel een update komen die dit probleem definitief oplost...).

Ga als volgt te werk:
Start>Configuratiescherm>Programma's en Onderdelen.
Klik links op Bekijk geïnstalleerde updates.

Zoek even naar Internet Explorer 9 en klik er rechts op. Klik op Deïnstalleer.

Vervolgens je pc 2 keer opstarten!
(Klinkt gek, maar op de Microsoftsite wordt dit advies gegeven).
Pieter2011