Kan je als je geen internet of wifi op je mobiel heb toch spelletjes downloaden op je computer en dan via je usb kabel daar je mobiel sturen?

Ik heb een mobiel die geen wifi heeft maar ik wil toch spelletjes op mijn mobiel zetten hoe moet ik dat doen en kan dat ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de maker-fabrikant - een pc-suite aanbiedt,welke je op de computer kunt zetten,is het vrij simpel. Via die pc-suite kun je dan via Bluetooth werken. Daarvoor heb je wél een dongle nodig.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja gewoon het installatiebestand overzetten op je mobiel via je kabeltje. Dan kun je op je mobiel het bestand uitvoeren en installeren.