Kan Zylom.nl niet meer openen

Wij hebben sinds vorige week een nieuwe PC met Windows 7. Ik kan echter de site zylom.nl niet meer openen. Krijg de melding kan pagina niet openen.
Wie kan mij helpen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gisteren is er in verband met het oprollen van een enorme hackoperatie een heel Nederlands serverpark platgelegd. Daar hebben een heleboel sites tijdelijk of voor langere tijd last van gehad. Dikke kans dat je inmiddels op de meeste sites weer gewoon kunt komen.

Bronnen:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/20...

Ik ook niet, website ligt eruit

Het juiste adres is http://www.zylom.com/nl/ Toegevoegd na 2 minuten: LOL, de eerste x zojuist kwam ik er op, nu ff nie meer.

inloggen lukt dus ook niet ,., je kan de hele site niet meer openen

ik kan het niet openen zylom.nl

ben blij te lezen dat het NIET aan mijn laptop ligt. Heb al van alles lopen vernieuwen, updaten en weet ik veel wat nog meer hahaha. Ook de gedownloade spellen doen het niet meer. Nou ja, afwachten maar, hopelijk doet hij het later deze avond weer.

ja probeer de hele dag al erop te komen helaas loopt me spel door was bijna op het einde alles zal wel dood zijn nu

ik heb een oude pc maar kan zylom ook niet openen. ik vermoed dat de server van zylom eruit ligt. vorige week was dat ook zo. bij andere spellen site`s met zylom link`s krijg je ook niets geopend. maar maandag was alles weer goed

Heb hetzelfde probleem. Krijg ook telkens de melding dat er geen actieve internetverbinding is. Ligt dus aan site van Zylom!!!

Ik ook niet, krijg 't niet geopend.

krijg de melding dat de site onderbroken is sinds 2 dagen kan ik niet meer op zylom

Hier in België werkt het ook niet meer. k vraag me af waarvoor we abonnementsgeld betalen, denk er aan om te stoppen hiermee, kan elders ook leuke spellen spelen. Ik heb ook al vanalles geprobeerd tot een hestelpunt maken toe, zelfs de homepage kan niet open.

Ik kan van het ene op het andere moment ook niet meer online komen. Ik heb een funpas abonnement, ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan. Ik heb toch een paar dagen niet kunnen spelen. De home site ligt er ook uit, dus je vraag daar neerleggen lukt ook niet.

ik wil mijn spellen met funpass kunnen spelen

Ik kan er gewoon op hoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100