Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan Zylom.nl niet meer openen

Wij hebben sinds vorige week een nieuwe PC met Windows 7. Ik kan echter de site zylom.nl niet meer openen. Krijg de melding kan pagina niet openen.
Wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de site, met je computer is wat dat betreft niets mis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker belangrijk. Ga naar www.wikipedia.nl daar staat veel nuttigere informatie op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza
Wat loop je nu te zeuren van wat mensen moeten doen en laten? Als je op je telefoon "Angry Birds. Deze is echt onmisbaar." dit al vindt, is het beter is in een spiegel te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Leen
Dan heb je de rest van mijn gewijzigde antwoord zeker niet gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza
Dat had ik zeker wel gezien, maar buiten al die "nuttige" informatie, hou je blijkbaar toch ook van ontspannende spelletjes, wat uiteraard je goed recht is, en waar ik zeker geen negatief commentaar op ga geven. Het verbaast me alleen dat je dan commentaar geeft op een vraag van iemand die bij zylom ontspanning vindt en daar een vraag over heeft. En ja, ik blijf ook weg van dat soort spelletjes sites, en nee, ik ga iemand anders dan niet vertellen dat wikipedia veel "nuttiger" is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gisteren is er in verband met het oprollen van een enorme hackoperatie een heel Nederlands serverpark platgelegd. Daar hebben een heleboel sites tijdelijk of voor langere tijd last van gehad. Dikke kans dat je inmiddels op de meeste sites weer gewoon kunt komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik ook niet, website ligt eruit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het juiste adres is http://www.zylom.com/nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
LOL, de eerste x zojuist kwam ik er op, nu ff nie meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
die doet het nu ook niet bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg ik, website is uit de lucht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie toevoeging bij antwoord. Het lijkt er uit te liggen.
inloggen lukt dus ook niet ,., je kan de hele site niet meer openen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan het niet openen zylom.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben blij te lezen dat het NIET aan mijn laptop ligt. Heb al van alles lopen vernieuwen, updaten en weet ik veel wat nog meer hahaha. Ook de gedownloade spellen doen het niet meer. Nou ja, afwachten maar, hopelijk doet hij het later deze avond weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja probeer de hele dag al erop te komen helaas loopt me spel door was bijna op het einde alles zal wel dood zijn nu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een oude pc maar kan zylom ook niet openen. ik vermoed dat de server van zylom eruit ligt. vorige week was dat ook zo. bij andere spellen site`s met zylom link`s krijg je ook niets geopend. maar maandag was alles weer goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem. Krijg ook telkens de melding dat er geen actieve internetverbinding is. Ligt dus aan site van Zylom!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook niet, krijg 't niet geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg de melding dat de site onderbroken is sinds 2 dagen kan ik niet meer op zylom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in België werkt het ook niet meer. k vraag me af waarvoor we abonnementsgeld betalen, denk er aan om te stoppen hiermee, kan elders ook leuke spellen spelen.
Ik heb ook al vanalles geprobeerd tot een hestelpunt maken toe, zelfs de homepage kan niet open.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan van het ene op het andere moment ook niet meer online komen. Ik heb een funpas abonnement, ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan. Ik heb toch een paar dagen niet kunnen spelen. De home site ligt er ook uit, dus je vraag daar neerleggen lukt ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil mijn spellen met funpass kunnen spelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er gewoon op hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding