wil zo"n website (zie uitleg)

hallo ik wil graag zo'n website maken met reviews via welke site kan ik dit doen ?? wel gratis als het kan heb al met freewebs geprobeert maar niet gelukt

http://www.hardwareinsight.com/category/reviews/

dat is een voorbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Everyoneweb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis en website zijn woorden die niet zo makkelijk samengaan. Om echt professioneel over te komen zal je je eigen website moeten hosten bij een bedrijf. Dit kost dus geld. Daarna heb je PHP ondersteuning nodig van die host om je forum op te draaien.
Voorbeeld van host:
one.com
yourhosting.nl

Als je je website in de lucht hebt, moet je (gratis) PhpBB forum downloaden van de website (zie bron) en deze met een FTP programma als FileZilla (zie bron) uploaden naar de server van je host. Installeer met al je instellingen je forum en hij staat online. Heb je geen verstand van servers, instellingen, HTML of PHP, zou ik hier niet aan beginnen want zo simpel is het niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordpress is heel bekend. Deze is ook zeer goed te gebruik zonder talenkennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.magix-online.com
je moet een account maken en je kunt al aan de slag
ik heb het zelf ook en je kunt er alles mee!
reviews,alles maar wat je wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgelopen maandag kwam er hier een gelijksoortige vraag over het maken van een website al ter sprake:
http://www.goeievraag.nl/vraag/gebruiksvriendelijke-website.167201
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vandaag nog een site gemaakt maar die is nog echt niet af! Je kan bij come2me.nl kijken kijk maar eens bij mijn site italk.come2me.nl niet eens zo'n lange naam!