het scherm van mijn laptop doet het opeens niet meer, weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

als je heel goed kijkt zie je nog wel dat de computer het wel doet, maar het scherm ziet gewoon zwart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
Helderheid al aangepast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je 'm niet in slaapstand staan?

Het beste antwoord

Zit dat rubberren knopje niet dubbel? Dat knopje zorgt ervoor dat als je je laptop dichtklapt het scherm uitgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan zijn dat je hem hebt dicht gedaan terwijl die aanstond. En ik weet niet of die dan in zo gaatje klikt bij jou lap maar als dat zo is effe met een schaar in dat gatje porre en dan hoor je klik en het geluid vant opstarte. Hoop dat je het snapt haha
12 jaar geleden
Staat het scherm aan?
Bij ASUS laptops is kan je het scherm aanzetten met Fn+F7.
Wat voor een laptop heb je? Het kan idd ook zijn dat de sensor bij de scharnier kapot, beschadigd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is je beeldtscherm adapter kapot. Was bij mijn laptop ook het geval .