Iphone 3g wissen? Maar dan ook echt.

Ik heb sinds kort een iphone4,graag wil ik mijn oude iphone weggeven.Maar dan zonder gegevens achte te laten.ik heb uiteraard op internet gezocht wat de beste optie is.Ik heb oa via instellingen-algemeen-stel opn in-optie:wis alle instellingen gedaan.Echter verschillende sites geven aan dat je gegevens er toch nog op staan?klopt en zo ja,waarmee wis je nu echt je iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet aan te raden dit te doen. Komt hij in verkeerde Handen dan schijnt het zo te zijn dat ze hem binnen 9 minuten volledig kunnen uitlezen.

Antwoorden (3)

Restore (herstel) hem via itunes. Dus aansluiten en dan herstellen en er dan geen backup op zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is, dan moet er ergens aan de zijkant een piepklein gaatje zitten waarmee je hem kan resetten.
2e optie is, dat je naar het menu utilities gaat. Dan moet je even kijken wat voor opties er worden weergegeven op jou iphone, want dat verschilt model op model.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet mogelijk om echt alle informatie er af te halen.
maar je kan hem wel aansluiten aan itunes terwijl je de thuisknop indrukt, dan gaat ie weer terug naar de fabrieksinstellingen...