Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Externe Harde schijf wil niet meer, wat te doen?

Gisteren nog een back up gemaakt op mijn externe Harde schijf en nu ik iets terug wil zetten zegt mijn pc dat ie niet geformatteerd is! HELP, hoe kom ik nu bij de documenten die er op staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Probeer is een andere USB poort.

Wat ook wel eens voor helpen is te driver weghalen van de USB schijf. Dit doe je in de apparaten beheer (via configuratiescherm, systeembeheer, computer Beheer, apparatenbeheer)
bij de USB apparaten zie je waarschijnlijk een apparaat staan met een geel vraagteken. Deze zal waarschijnlijk ook weggaan als je de externe harde schijf loskoppelt. Zo weet je welke je moet hebben. Dan kan je bij de eigenschappen het besturingsprogramma verwijderen.
Sluit dan de externe harde schijf opnieuw aan en Windows zal opnieuw hardware vinden en proberen om de driver te installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing