Wil Virtualization technology aanzetten in me bios, maar kan hem nergens vinden?

Nou voor mijn project op school moet ik virtualization technology aanzetten in de bios. Maar kan nergens in de bios vinden.

Laptop Specificaties:
Acer Aspire V3-571G
Intel I5 - 3230M 2.6GHz with turbo to 3.2Ghz
Nvidea Geforce 710m
6GB ddr3 Ram
500 GB HDD

Toegevoegd na 38 seconden:
Ik heb op de site van Intel gekeken en er stond dat mijn processor wel VT heeft ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De bios zit op je moederbord dus verwacht niet ineens dat je de optie voor VT te zien krijgt alleen omdat je CPU de optie heeft.

Vaak helpt het om je bios te updaten waarna je wel de optie voor VT krijgt te zien. Ik zou zeggen probeer dat eerst eens even.