Met welke versie van html zal ik een site bouwen?

Alle info die ik hierover tegenkom is redelijk verouderd en niet meer betrouwbaar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je iets gaat bouwen (maakt niet uit wat) pak dan altijd de laatste stabiele versie. Dat werkt over het algemeen het beste en zijn de kinderziektes uit. Succes!

Het beste antwoord

HTML5 natuurlijk! De meest verbeterde versie, nieuwste tags en leukste snufjes. En uiteraard kun je dan ook nog met Java script combineren. But that's for the big guys!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als je problemen tegenkomt kan je op W3schools uitleg en voorbeelden vinden en ook even experimenteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien als aanvulling hierop prefereert Google ook websites gebouwd met HTML5. Voor zowel SEO als SEA niveau is dit een stuk beter. Good luck!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of natuurlijk XHTML.