Hoe kan het dat godfinger het niet doet op mijn iPod touch?

Hij start wel gewoon op, maar als ik dan op play klik gaat hij mijn wereld laden maar hij houd niet meer op met laden ookal wacht ik heel lang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Geen internet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel ik heb wel internet.
Probeer eens je iPod even uit te zetten en weer aan, dat wil nog wel eens helpen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat helpt niet.
Films werken op iPod maar in 1 formaat. Als je film niet in dat formaat is, kan je hem ook niet zien op je iPod. Als ik het me goed herinner, moet het in QuickTime zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Godfinger is een spelletjes, geen film.