Online foto's opslaan. Waar kan ik dit doen, met behoud van naamgeving?

Er zijn legio sites om foto's op te slaan, maar die veranderen de naamgeving steeds. Stel dat ik op de site een account heb met user: Gebruiker en een album "mijn album". En ik upload foto.jpg.

Dan zou ik graag zien dat de foto staat op:
www.site.com/Gebruiker/mijn album/foto.jpg

En niet op (zoals de sites die ik tot nu toe ken)
www.site.com/Gebruiker/mijn album/foto_497864082386jhgfdeqiw76re.jpg

Bij welke site kan het WEL zoals ik het wil?

Toegevoegd na 1 dag:
Toevoeging: de geuploade afbeeldingen moeten ook kunnen worden ge-embed in een forum. Soms met bb-code ( [ img] soms in html (

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je een cloud zoals Dropbox gebruikt, blijft de naam behouden.
Bovendien hoef je er niet aan te denken de foto’s up te loaden, dit gaat automatisch zodra je een foto in je fotomap plaatst.

Overigens krijg je de foto’s ook met originele naam te zien als je deze uploadt naar http://www.mediafire.com.
SimonV
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Embedden gaat bij mij wel, maar via een truc:
- Klik op je foto bij Mediafire om te downloaden
- Rechtermuisklik op de opdracht "Start downloaden"
- Kopieer de snelkoppeling
- Plaats de snelkoppeling, bijvoorbeeld:
ik gebruik zelf Flickr
een gratis account van 1Tb
dus meer dan voldoende en behoud van namen
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Je kunt gratis een Yahoo!-adres maken. Dat hoef je verder niet te gebruiken.
dudemeister
8 jaar geleden
volgens mij log in nu steeds in via Google