Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een abonoment op computer idee? Ik wil er mischien lid van worden, maar raden jullie het me aan?

Ik heb ooit een computer idee tijdschrift gekocht. Ik vond het een leuk blad, maar raden jullie me een abonement aan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Gewoon doen johh!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een beginners blad vind, als je al eea weet dan zou ik verder kijken. Blader in winkel de bladen door.dan krijg je een idee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb al jaren een abonnement en ben meer dan tevreden.
Een van de abonnementen die ik niet snel zal opzeggen.
Iedere 14 dagen een bron van inspiratie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een zeer leuk blad waar je van alles te weten komt. Computer tips, programma's etc.. Als je hier graag in leest raad ik het je aan.

Zelf koopt mijn vader af en toe een computer Idee blad en loop ik het met volle aandacht te lezen en soms probeer ik zelfs de programma's uit die er bij zitten. Ik zou zeggen, moet je gewoon doen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een abonnement gehad, ik vond het een leuk blad maar toch vooral een blad voor beginners en ik voel me zelf eigenlijk al meer een gevorderde. Ik raad het je zeker aan, het is een goed blad (voor beginners/minder gevorderde computergebruikers).
Maar als je nou zelf liever een wat diepgaander blad wilt hebben dan zou ik je CHIP aanraden, ik heb het een tijdje gehad en vond het een prima blad. Dat abonnement heb ik inmiddels ook opgezegd trouwens maar dat was vanwege mijn studie; ook kwam dat blad niet iedere twee weken maar ongeveer eens per maand...

Overigens staan veel artikelen, downloads en workshops uit de Computer Idee ook gewoon op www.computeridee.nl dus daar kan je je de komende periode sowieso mee vermaken voor je definitief beslist een abonnement te nemen.

Succes met de keuze en veel leesplezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het niet doen als ik jouw was.

Koop los wanneer er iets interessants in terug te vinden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing