Hoe zou het kunnen komen dat mijn Word tegenwoordig vreemd doet, zie uitleg?

Als ik aan het typen ben, verspringt steeds zomaar de cursor naar een andere plaats in het document en typt daar verder. Dit is nieuw en gebeurt ook nu als ik deze vraag aan het typen ben. Opeens verspringt de cursor naar het begin van de eerste zin en typt daar verder. Het is dus niet alleen als ik in Word aan het werken ben. Hoe kan ik dit verhelpen?

Toegevoegd na 25 minuten:
Het is een laptop met zo'n aanraakding (rechthoekig) als muis (heet dat een touchpad?).

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een laptop of desktop?
Kimath
13 jaar geleden
Heb je een laptop met zo'n touchpad?

Het beste antwoord

Het kan heel goed zijn dat je per ongeluk de touchpad aanraakt. Je zou kunnen experimenteren met het plaatsen van de cursor (d.m.v. de touchpad) op een bepaalde plaats in het document. Als je dan een stukje gaat typen, moet je eens kijken of hij inderdaad op die plaats terecht komt. Dan zou het daaraan kunnen liggen.

Vraag is natuurlijk wel waarom dat probleem zich nu opeens voordoet. Heb je een andere typhouding dan voorheen? Zit je tegenwoordig met je laptop op de schoot terwijl je dat vroeger nooit deed? Of heb je een nieuw bureau of nieuwe bureaustoel? Dan zou het hieraan kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mogelijk gebruik je per ongeluk de verkeerde toetscombinatie. Ik druk nogal eens Control in ipv shift, geeft ook rare actiesOf je tgebruikt het numerieke toestenbord terwijl NumLock niet aanstaat.