Kan ik de snelkoppelingen op buroblad verwijderen zonder de programma's te verliezen?

Het is zo rommelig en sommige dingen gebruik ik nooit maar ik weet niet of ik het zo kan verwijderen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het een snelkoppeling is dan kan dat. Maar let even op soms staat er ook "echte" bestanden op je bureaublad, je zal niet de eerste zijn die daardoor bijvoorbeeld foto's kwijt is geraakt. Een snelkoppeling is herkenbaar aan het pijltje in de hoek linksonder.

jazeker, een snelkoppeling is alleen een link naar de .exe file zodat je deze vanaf je bureaublad kan openen. het verwijderen hiervan doet niets met het programma

Ja dat is geen probleem en de programma's blijven gewoon benaderbaar via je startmenu.

Ja hoor, de programma's blijven gewoon aanwezig. Die kan je verwijderen via 'software' op het configuratiescherm!

Dat kan, gewoon met je rechtermuisknop op de snelkoppeling klikken en dan op verwijderen. Daarna de prullenbak legen, anders neemt het nog steeds ruimte van je Harde Schijf

ja , geen enkel probleem,. Als je de snelkoppeling verwijderd geeft windows zelf aan of je eventueel de software wilt verwijderen maar dan via het configuratiescherm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100