Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Draadloos internet

Ik wil draadloos internet aanvragen maar ik heb et echt geen verstand van! Ik heb al digitenne van KPN .. Welke internet moet ik er nu bij nemen? Ik had er een gevonden op de site voor 25 euro per maand. Maar dat was mobiel internet? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik alleen mobiel internet krijg natuurlijk.. Wie kan mij meer vertellen ? Als ik ga bellen kost dat me tien cent p/m plus me mobiele kosten:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
891
Kimath
13 jaar geleden
In elk geval iets van KPN, dan ben je waarschijnlijk goedkoopste uit, omdat je al een product bij hun hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ga Configuaratiescherm >draadloos en dan instellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je digitenne abonnement combineren met een internet abonnement van KPN. Je krijgt dan een draadloze modem (experiabox) erbij. Hiermee kan je dan in huis draadloos internetten.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je KPN belt en zegt dat je nu al een digitenne abbo hebt en het wil omzetten naar een pakket dan zullen ze je snel willen helpen (en krijg je tijdelijk een dongel om alvast te kunnen internetten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter niet zoeken op draadloos internet. Je krijgt dan mobiel internet, dat is internet op de telefoon of op je laptop (buitenshuis).

Om thuis draadloos internet te krijgen kan je een gewone internetverbinding afnemen. Dat is dus bedraad via:
- de kabel (kabelproviders)
- telefoon (KPN)
- satelliet
- glasvezel

De kabel of telefoon ligt meestal meer voor de hand.