Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik offline een aangiftebiljet 2008/2009 invullen en later thuis met de persoonlijke digidcode versturen naar de BD?

bij de persoon die mij helpt met invullen kan ik geen internetverbinding krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
486

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inderdaad opslaan op een usb stick. Volgens mij kun je de aangifte daarna alleen verzenden wanneer je ook het programma van de belastingdienst op je eigen pc hebt staan. Dus Opslaan op USB, programma downloaden van de belastingdienst, aangifte openen ( klikken op open bestand, dan optie "een eerdere ingevulde en bewaarde aangifte 2008/2009", schijf van je USB stick selecteren en opgeslagen aangifte selecteren) en op normale manier verzenden naar de belastingdienst.

Veel Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, je kan na het invullen de optie`s kiezen; printen of opslaan. Sla het gewoon op en vervolgens kan je het thuis met DigiD verzenden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Euh,.... sla het wel op een usb stick op ofzo haha anders moet je die persoon zijn of haar hele pc meenemen. Niet handig !! :~)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding