Toetsje van toestenbord zit los

Bij mijn laptop is het toetsje "f" los als ik er te hard op druk vliegt hij overeind hij zit los aan de onderkant niet aan de bovenkant dus is nog niet helemaal los. Wat kan je hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Toets aan de onderzijde goed bekijken. Er zit een systeem met 2 klemmetjes die elkaar kruisen in een soort van X en er zitten 2 puntjes aan de zijkanten. In de toets aan de onderzijde zitten 2 klein insparingen waar die puntjes precies inpassen.Als je dit in elkaar kan krijgen duw je de toets recht naar beneden tot je een klik voelt, dan zit alles weer op zijn plek! Pak er een pincet bij en eventueel een vergrootglas. Ik heb dit meerdere malen gedaan bij vrienden die dit probleem ook hadden. Het is dus wel degelijk te repareren als er niets afgebroken is!
Ga niet met lijm o.i.d. aan de slag want dan heb je zeker een probleem. Ga anders naar de winkel/shop en vraag of ze dit voor je kunnen doen als het je zelf niet lukt.
suc6 ermee
Grtjs
Pieter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is niet erg. Je hebt de f nooit nodig. En als je hem wel nodig hebt, dan tik je gewoon een v.
Als je het op wilt lossen, dan moet je een nieuw toetsenbord in je laptop (laten) zetten. Als je handig bent kun je het zelv doen. De toetsjes van een laptop kun je niet repareren of los kopen.
escape