Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet ook alweer zo'n beginnerscomputer die ze op enkele basisscholen gebruiken? Het is grijskleurig en bestaat eigenlijk alleen maar uit een ...?

toetsenbord met een piepklein display'tje. Het wordt vaak gebruikt door professionele schrijvers en weegt bijna niks, past zo in je tas. Hij is te koop bij maar ongeveer drie dealers in Nederland. Ik wil zo graag zo'n ding, maar hoe heet het ook alweer? Help!

Toegevoegd na 6 minuten:
Er passen hooguit twee alinea's in het display.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hij is plat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Hoe frustrerend, ik weet precies hoe ie eruit ziet, maar ik google me suf en ik vind het maar niet.

Toegevoegd na 32 minuten:
dik plastic, schokbestendig

Toegevoegd na 1 uur:
Niet in- of uitklapbaar, maar onbuigzaam en plat. Een toetsenbord met een minischermpje eraan, zeg maar.

Toegevoegd na 18 uur:
Ja!! Ik weet het antwoord: Alphasmart Neo

Bedankt voor het meezoeken!

rose
15 jaar geleden
Je bedoelt de Mac...?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
J moet eerst aangeven in welk jaar je denkt. Tandy of een van de andere grote eerste merken als...64

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je omschrijving doet me het meest denken aan een Psion Revo, of iets dergelijks.
http://www.google.nl/images?q=psion+revo

Toegevoegd na 15 uur:
Bedoel je dan een Kindle?
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
bamibal
15 jaar geleden
Snuffel
15 jaar geleden
Het heeft ervan weg, maar t is t niet.

Andere antwoorden (2)

typ eens autocue
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een soort palmtop ofzo?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing