Kun je Facebook tijdelijk op non-actief zetten?

Dus dat'-- je fb-pagina wèl blijft bestaan maar gewoon soort van ' even uit de lucht' is. Ik wil er even helemaal mee stoppen maar wil niet mijn pagina kwijt of deleten of iet dergelijks. Is dit mogelijk en zo ja hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.6K

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk. Je klikt dan op het wieltje rechtsboven en gaat naar accountinstellingen. Dan klik je rechts op beveiliging. Dan staat onderaan: Je account deactiveren. Als je daarop klikt kun je je account deactiveren. Je facebook is er dan even niet meer, maar jouw reactie en likes bij anderen blijven bijvoorbeeld wel bestaan. Als je weer inlogt nadat je hebt gedeactiveerd is je facebook automatisch weer geactiveerd.

Je kunt ook op de link klikken: https://www.facebook.com/deactivate.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Duidelijke uitleg, dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een duidelijk en bruikbaar antwoord, dankjewel.