Kun je een fax versturen via Internet ?

Dringend probleem.
Ik moet onmiddellijk een email (betalingsbewijs) uitsturen naar iemand van wie het emailadres niet bekend is, (en op dit moment niet telefonisch bereikbaar en zijn boekhouding blijkbaar niet op orde) maar wel een faxnummer. (Dit is Duitsland ,ze lopen hier op dat gebied nog een beetje achter).

Is er een mogelijkheid om via de computer een email/pdf naar een faxnummer te sturen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, en dat is ook de vraag niet, Het moet gewoon vanaf mijn keukentafeltje kunnen natuurlijk ;-) Ik geloof dat ik ook al het een en ander op het spoor ben....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom stuur je de email niet naar iemand die je kent in nederland..die het wel met de fax kan versturen..
rose
13 jaar geleden
Brillant, Marion!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry raytje..
ik had t niet gelezen.. t kwam in me op...
:((
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben blij dat ik t niet als antwoord heb gezet...ik had gelijk weer 300 minnen gehad... sorry allemaal..negeer mijn reactie van de email...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak de laatste tijd alleen stomme fouten..
zal aan die kuren liggen..
de helft van de tijd zie ik t niet eens meer... fijne kerst iedereen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijne kerst! Zijn jullie al ingesneeuwd in Italië? Hier ziet het er uit als EEN grote kerstkaart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer genoeg niet.. ik woon in het zuiden en hier was t vandaag 22 graden en vanaf vanmiddag regent t ...
ja jullie hebben een stralend witte kerst, een om van te dromen,
fijne kerst stippel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@marion je had idd wel''een paar''min duimen te pakken bij een paar vragen die ik zag ik vond t echt sneu voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er misschien niks meer aan, maar de meeste hotels hebben een fax die ze als service door hun gasten laten gebruiken. Ik zou het zeker (een volgende keer) bij een hotel in de buurt vragen of je daar iets mag faxen. (Geldt wellicht ook voor andere (bevriende) bedrijven in de buurt...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het eigenlijk nog gelukt marleen?

Het beste antwoord

Dat kan via deze site met je e-mail.

http://home.efax.com/s/r/nl_home?VID=36361

Zit er geen fax op je printer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Even geGoogled : www.efax.com. Probeer 30 dagen gratis. Ik weet niet of het wat is, heb er geen ervaring mee.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
~Dat had Loenie ook al doorgegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi, ik was begonnen met "tiepen" toen er nog geen antwoord gegeven was... ben denk ik een beetje "trage tieper"...;-)
Enne... deze reactie is op maandagochtend getiept, ben met de Kerst niet on-line geweest!
Hoi Marleen, ik herken het probleem. Het was vroeger zondermeer mogelijk, maar nu moet je ""Fax"" installeren.
Als je bij Help van windows Fax intypt, krijg je de beschrijving hoe het moet.

Succes.

Toegevoegd na 1 uur:
Ken je misschien iemand in je omgeving die een fax heeft?

Je mag het document ook naar mij mailen, dan kan ik het voor je faxen. (Bij wijze van.... misschien heb je een familielid of kennis met email en fax)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fax programmaatje downloaden die je een tijdje kan gebruiken:

Misschien vindt je hier eentje:

http://www.wintips.nl/ZoekResults.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook even gezocht, maar het lijkt allemaal erg omslachtig te zijn. je moet een proefabonnement afsluiten en van alles instellen. misschien omdat het maar voor 1 keer is wel erg veel werk.

de snelste oplossing die ik kan bedenken, maar dat ligt er wel aan of je die mogelijkheid hebt, is om iemand anders zijn of haar fax te gebruiken. bij het postkantoor stonden deze, ik weet niet of de tpg servicepunten deze ook hebben. wellicht bij een kantoorpand in de buurt waar je mensen kent. banken en assurantiekantoren hebben zeker nog faxen staan. als je in het midden van het land zit mag je ook hierheen komen, kun je onze fax even gebruiken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ultieme poging om je verder te helpen:
escape
13 jaar geleden
Scan het document en je kunt het emailen
13 jaar geleden
als je de email kunt uitprinten kun je hem op post kantoor faxen kost een euro