Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zorgt voor de upload?

ik zie altyd bij mijn internet capaciteit upload staan. maar wanneer upload je? ( ik weet wel als je iets download upload je . maar ik heb 15 gig upload. da kan niet alleen vn downloads zijn wnt upload limiet bij downloads staat op 0.1kb

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

upload: het versturen van gegevens naar een andere locatie. Downloaden is het omgekeerd: het ontvangen an gegevens.

Uploaden kan zijn: Versturen van email, webpagina's, foto's ed op internet zetten en alle data die verstuurd wordt om jouw browse-activiteiten aan het web door te geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je 'uploadt' altijd als je aan het internetten bent. IP verkeer is een twee richtingsverkeer. Als je download komen er veel meer pakketjes binnen dan je wegstuurt, maar er moeten regelmatig ook pakketjes terug worden gestuurd om te bevestigen dat de zaak goed aankomt.
Zonder upload geen download en andersom.
(Lees meer...)
escape
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing