hoe selecteer ik sneller mensen op hyves om ene terug te sturen?

ik heb geen zin om iedereen 1 voor 1 aan te klikken wete iemand hoe heet sneller gaat?

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry heb even raar getyp maar ik bedoel hoe stuur ik een berichtje naar hyves naar iedereen tegelijk zonder dat ik iedereen 1 voor 1 hoef aan te klikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eentje terug te sturen ?? Huh ??

Antwoorden (2)

Je bedoeld een privébericht?

Helaas dit is niet mogelijk..

Ik vind het zelf ook belachelijk dat er geen optie is (vink iedereen aan) Naja misschien hyves is nu aan het veranderen. Dus misschien pakken ze dat ook nog aan.
Maar nu nee sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een berichtje kun je naar al je vrienden sturen die je selecteert als je de eerste letter intypt van de persoon die het bericht moet ontvangen in het vak verzenden naar en zo kun je de rest van je vrienden afgaan,alleen met een krabbel gaat dit niet.