Hoe kun je muziek uploaden naar youtube?

Ik weet dat je het via Movie Maker kan doen maar deze werkt niet. Ik heb al een account op Youtube. Wat is een alternatief?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
12.9K
SimonV
10 jaar geleden
Bedoel je met je vraag niet: hoe maak ik van een muziekbestand een videobestand, zodat ik het kan uploaden naar Youtube?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, dat bedoel ik, ik zie je reactie nu pas ;)
gvrox
10 jaar geleden
Is het muziek die je zelf hebt gemaakt ? Als het bestaande (bekende) nummers betreft ontdekt YouTube dat automatisch.
SimonV
10 jaar geleden
Of misschien maakt dit programmaatje het nog gemakkelijker:
http://www.freemake.com/how_to/how_to_upload_mp3_to_youtube

Het beste antwoord

Je zou Kate’s Video Toolkit kunnen gebruiken.
Importeer een afbeelding en zet er jouw muziek onder.
Sla dit filmpje op en je kunt het uploaden naar Youtube.

Toegevoegd na 12 minuten:
Alternatief:
1.Ga naar de uploadpagina op YouTube
2.Klik op Een videodiavoorstelling maken
Create a slideshow video
3.Upload foto's van je computer of selecteer foto's uit een bestaand Google+ fotoalbum en klik op Selecteren
4.Sleep de foto's en laat deze weer los om ze opnieuw te ordenen. Klik op Volgende wanneer je klaar bent
5.Selecteer een audiotrack van de bibliotheek onder 'Audio'
6.Klik op Uploaden wanneer je klaar bent met het maken van je diavoorstelling.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik wil muziek uploaden, geen diavoorstelling.
SimonV
10 jaar geleden
Dat snap; ik, maar je kunt niet alléén muziek uploaden bij Youtube.
Youtube is een kanaal om video's te bekijken.
Je zult echt een plaatje toe moeten voegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik, maar het probleem is dat ik de muziek er niet onder kan zetten
SimonV
10 jaar geleden
Aha, is dat het.
Na het kiezen van een afbeelding, moet je bij Youtube een muziekbestand kiezen.
Waarom lukt het niet? Krijg je een foutmelding?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg deze melding: Het bestand dat je hebt geüpload, bevat alleen audio en geen video.
SimonV
10 jaar geleden
Dat krijg je NADAT je een foto of afbeelding hebt geüpload in het onderdeel "Een videodiavoorstelling maken"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt diavoorstelling denk ik? Maar ik voeg eerst de foto toe en dan klik ik op: meer video's toevoegen, als ik het liedje dat ik wil uploaden heb aangeklikt krijg ik de melding die ik net zei.
SimonV
10 jaar geleden
Klik niet op "Meer video's toevoegen" maar klik op Volgende.
Daar kun je je muziekbestand toevoegen.
Zie link:
http://www.freetech4teachers.com/2013/10/how-to-create-audio-slideshows-in.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wilde mijn er mijn eigen muziek onder zetten, maar met het programma wat je hebt gestuurd lukt dit volgens mij ook al, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat doe je op Youtube zelf. Ga naar je account en klik op uploaded. Je komt dat op het juiste blad. Hier kun je het filmpje van je computer uploaden en informatie invullen. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uploaded = uploaden..