Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

printer instaleren?

hallo ik heb een lapttob en windouw 7, en een all in printer, waar ik niet kan mee afprinten, ik krijg altijd dat er geen printer is weet iemand raad? bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als het goed is zit er een installatie cd-rom bij, als je die stap voor stap volgt, zou het toch echt moeten lukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Download de divers:

support.lexmark.com/index?page=recommendedDownload...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in alle gevallen lukt het met het downloaden van drivers. Ik heb een scanner en na vele pogingen met het binnenhalen van drivers etc. is het me nooit gelukt mijn Canon scanner te laten draaien op een Vista OS.
Let op de volgorde: Niet beginnen met de kabel in de PC te steken maar de installatieprocedure exact volgen en pas de kabel insteken als dat gevraagd wordt.
Eerst alles de-installeren als je opnieuw wil proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing