Ben op zoek naar een goedkope pc (wel nieuw) en a.u.b geen webwinkels tenzij die ook fysiek een winkel hebben... In prov. NH iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

kijk eens op www.marktplaats.nl of www.speurders.nl
daar worden best veel nieuwe pc's aangeboden, zeker nu na de sinterklaas..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computerland in hoofddorp! net Nieuwe pc gehaald daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Media Markt? Als je een ruime keuze wilt hebben. Anders zoiets als Dynabyte of Dixons, Paradigit etc. Dat zijn winkels die overal zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je ook wel eens folders krijgt van de diverse zaken waar ze computers verkopen.Houdt die goed in de gaten. Wij gaan vaak naar de IT s en dan zoeken we uit wat we willen en gaan dan onderhandelen met de verkoper.we zorgen ook dat we een uitdraai bij hebben van een internetwinkel met dezelfde producten en zeggen dat we er dat voor willen geven omdat we anders via internet bestellen.Bij ons is het nog altijd gelukt om het voor die prijs te krijgen.Willen ze niet mee loop je gewoon weg vaak roepen ze je terug omdat ze al een tijdje met je bezig zijn en geweest en ze het dan toch voor een goedkopere prijs willen verkopen.

Dus trek er een middagje voor uit en lekker afpingelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dragon computers, google er maar eens op hebben winkels en een internetsite voor net boven de tweehonderd euro heb je al een heel mooi systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.marktplaats.nl
www.bol.com
www.laptopshop.nl
www.mycom.nl
www.beslist.nl
www.google.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
folders van de lidl en aldi in de gaten houden.
Bij ons (brabant) hebben ze aanstaande maandag een z'on touch screen computer in de aanbieding bij de lidl voor 800 euro