kan je geld verdienen met Youtube, Wie zou mijn willen adviseren? Youtube Geld?

Ben zeer benieuwd of we ook geld kunnen verdienen met Youtube, Verdienen van geld met Youtube!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Ik denk dat alleen YouTube zelf dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wat geld verdienen door YouTube partner te worden. Hiervoor moet je een bepaald aantal abonees hebben en aan nog wat andere richtlijnen. YouTube zelf heeft hier ook een filmpje over gemaakt. Typ maar eens in: YouTube partner worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel via Youtube: een geweldig filmpje maken dat de hele wereld wil zien en je werk oplevert (denk aan de zangers die op die manier bekend werden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel door bijvoorbeeld partner te worden bij YouTube, hier door krijg jij ook een deel van het geld, dit geld kun je bijvoorbeeld verdienen door ads te tonen bij je video. Ik zeg wel alvast dat het niet extreem hoge bedragen zullen zijn. Maar ja hoe meer kijkers hoe groter de inkomst zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, door YouTubepartner te worden.
Je kunt met YouTubepartnerschap o.a. een banner aanmaken, etc. YouTube maakt dan reclame in je video, en zo verdien jij geld. Kijk op: www.youtube.com/partner voor meer info, o.a. kun je daar ook het partnerschap aanvragen.

Om YouTubepartner te worden, moet je o.a. over de volgende dingen beschikken:

- Je hebt originele filmpjes.
- Je gebruikt audio waar geen Copyright op zit.
- Je laat geen beelden van films zien.
- Je bent actief op YouTube (houdt in: dat je ong. wekelijks een video maakt)

- Je beschikt over veel abonnees & views.

Als je dit hebt, zou ik het partnerschap aanvragen.

Zelf heb ik ook een YouTubeaccount.

Check: www.youtube.com/user/defilmpjesshow

PS: Verwacht niet te veel van ons YouTubekanaal: we zijn 12.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geld verdienen met Youtube kan en is niet zo moeilijk. Zo lang je maar genoeg filmpjes hebt die door veel mensen bekeken worden.
Het is veel moeilijker om filmpjes te maken die mensen willen bekijken. Je moet echt duizenden pageviews per dag hebben wil dit lucratief worden.