Gewoon die link overtypen of kopiëren vanuit je browser en plakken in een gesprek of in je persoonlijke bericht dat dan achter je naam komt te staan bij iedereen die jou in zijn/haar lijst heeft. Lijkt me niet zo moeilijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de titel in msn bedoelt: klik rechts bovenin op "show menu, dan opties, dan privacy en kopieer en plak de link dan in een van de twee bovenste witte balkjes. de bovenste komt steeds in zicht als je iemand een bericht typt. Als je hem in de onderste plakt komt hij naast je naam te staan in je contactlijst.