Is er een manier om oude, verwijderde instagram berichten terug te halen?

Ik zou graag een gesprek willen van een jaar geleden.
Of diegene datzelfde account nog heeft weet ik niet maar ik denk het wel.

Kan dit en zoja hoe? want op internet zie ik alleen maar scam troep.

Gr

3 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Er bestaat kennelijk een 'Instagram message recovery tool' om oude, verwijderde Instagramberichten terug te halen. Je moet daar je gebruikersnaam doorgeven en vervolgens op de button 'recover messages' klikken. Zo worden de oude en verwijderde berichten automatisch teruggehaald naar je account.