Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, kan iemand me helpen?

Er is iets op me laptop gebeurd waardoor ik sommige dingen niet kan openen op me bureaublad, waaronder Internet Explorer.
Er staat dan bij verschillende dingen .Ink

bijv. Internet Explorer.Ink

Er staat dan ook bij verschillende dingen een internetlogotje op een blad. (zoiets als het plaatje)

Als ik bijv. internet explorer open dan lijkt het net of ie het opent maar dan komt er een blok met openen, opslaan, annulleren.
kan iemand me zeggen wat ik moet doen om de dingen weer normaal te krijgen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
766
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je internet wel bereiken via het startmenu en de programmalijst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
startmenu niet programmalijst weet ik niet volgens mij ook niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

probeer allereerst met je computer eerst opnieuw op te starten

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk dan of het een foutmelding geeft.opnieuw opstarten wil weleens helpen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Hoi via systeemherstel kan je je laptop terug zetten naar een datum dat wel alles goed werkte.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het volgende eens

klik met rechts op je bureaublad en klik op aan persoonlijke voorkeuren aanpassen.
Dan staat linksboven bureaublad pictogrammen wijzigen.
Klik daar op en klik dan 1 keer op standaardwaarden herstellen. Hij zou dan die pictogrammen weer terug moeten pakken van het laatste herstelpunt.

Ik hoop dat het werkt.

Toegevoegd na 59 seconden:
Werkt dit niet dan kan je een systeemherstel doen zoals mijn voorganger zegt. Maar maak dan wel eerst een back up van je bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi Karimaa,

een zeer open vraag, met een zeer breed probleem.
het kan van alles zijn, varierend van klein dingetje, tot kompleet windows opnieuw installeren.
zoek een computerclub in de buurt op, breng eerst een bezoekje om de sfeer te proeven.
voelt het goed aan, neem dan de volgende keer je laptop mee en vraag om een oplossing.
veel suc6
groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestanden met de extensie .lnk zijn snelkoppelingen. Indien er een probleem is met het openen van deze bestanden moet u de standaardprogramma's herstellen door deze extensies te koppelen aan Microsoft Windows.

Dit is mogelijk via onderstaande stappen.

Voor Windows Vista/7: http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-vista/Change-default-programs-using-Set-Program-Access-and-Computer-Defaults

Voor Windows XP: http://support.microsoft.com/kb/332003/nl

Indien dit het probleem niet verhelpt moet u een systeemherstel uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding