Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn e-mail printen maar als ik op printen druk dan drukt hij het hele scherm af!

Ik gebruik Outlook Web Acces

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe je exact als je op printen drukt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan print hij het hele scherm!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

open de mail door te dubbelklikken op de mail. druk op ctrl-p. pas evt eea aan. druk printen. et voila.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Anders even je mail kopieren naar word, en dan kun je het gewoon uitprinten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer alleen hetgenen wat in 't mailtje staat. Kopieer. Plak in een tekstverwerkingsprogramma. Nu kan je indien gewenst nog van alles aanpasse, verwijderen, marges aanpassen, lettertypes verkleinen, etc.
En dan printen!

De standaard marges en grote hoeveelheid witregels zorgen altijd weer voor overbodig veel papierverbruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Outlook Web Access ben je afhankelijk van de mogelijkheden van je webbrowser. Maar in een webbrowser moet je een gedeelte van de tekst kunnen selecteren en dan in het afdrukken-venster aangeven dat alleen de selectie moet worden afgedrukt.

Daarvoor selecteer je in de afdrukken-dialoog de optie Selectie en dan zou alleen die selectie afgedrukt moeten worden. Die optie is er alleen als je ook daadwerkelijk tekst hebt geselecteerd. Anders is die optie wel zichtbaar, maar blijft deze grijs en kun je die niet selecteren.

Zorg er wel voor dat je die afdrukken-dialoog krijgt, want anders kan ik me goed voorstellend dat de hele pagina wordt afgedrukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding