Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werken spaarprogramma's nu echt ?

Ik lees op de site natuurlijk hele positieve berichten, MAAR is dit nu echt waarheid ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
755

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ben wel van een paar lid,
en ja het werkt wel als je veel geduld hebt en niet teveel verwacht.
zo nu en dan kan ik een tientje uit laten betalen en dat heb ik altijd vrij snel op mijn rekening.,
maar je moet niet denken dat je snel verdient. hooguit een cent per dag. en voor enquettes krijg je vaak tussen de 25 en 50 cent.

Toegevoegd na 2 minuten:
er zijn ook site die beloven 25 euro per mail. als ze dat soort dingen beloven moet je je nooit aanmelden dat kan nooit.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou er niet aan beginnen
je kunt beter zelf een spaarrekening openen en daar maandelijks een bedrag opzetten
dan weet je zeker dat je al je geld aan kunt indien jij het nodig hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mensen die hier wat aan hebben zijn de eigenaren van deze spaarprogramma's zelf. Zij ontvangen het meeste geld van de adverteerders waarvan jij op de advertenties klikt en daar een halve cent voor verdiend ofzo.

Je moet dus erg veel geduld hebben om een mooi bedrag binnen te halen, maar dat zie ik als tijdverspilling. Op allerlei andere manieren heb je in deze tijd al veel meer geld kunnen verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding