Ik ga er van uit dat je het over een site hebt.
Het blokken van een persoon gaat niet lukken, omdat een site vrij toegankelijk is voor iedereen.
Als je iemand blockt dan zal deze persoon altijd via een omweg je site kunnen bezoeken. (via proxy, internet via de buren, op werk of op school)
Indien je geen ongewenste bezoekers wilt dan zou je gebruikers moeten white-listen of je site alleen toegankelijk maken voor geregistreerde gebruikers. Dus met een gebruikersnaam en wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah er kunnen gasten op en gerigistreerde maar we willen wel graag dat de gasten er ook op kunnen maar er zijn er een paar die maken snel nieuwe IP aan de eigenaar had het over een IP range ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zijn mac-adres weet kan je deze ook blokkeren. Een mac-adres is moeilijker te veranderen
Je zou ervoor kunnen kiezen om de toegang volledig te blokkeren, dus alle ip-adressen blokkeren.
En dan alleen ip-adressen open te zetten van de mensen die toegang mogen krijgen.
Er zijn wel meer websites die op die manier werken. Het is alleen wel extra beheerswerk om die ip-adressen bij te houden.