Wat is het nut van farmville op facebook?

velen gaan aan de slag met het aanleggen van een mooie farm
de een nog mooier dan de andere
wat heeft iemand toch eraan? de bedenker wordt schatrijk wat de aankoop van spullen kost geld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is puur tijdverdrijf. Overigens speel ik zelf meerdere spellen als farmville op facebook en vind ze nog leuk ook. Maat heb er nooit ook maar een cent aan uit gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heel kort en simpel.....niks

Toegevoegd na 1 minuut:
tijdverdrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men heeft gewoon te veel vrije tijd. Doe zelf Farmerama en het gaat er alleen maar om om je vrije tijd vol te maken. De 1 doet het omdat hij/zij het leuk vind, de ander alleen maar om de tijd te doden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ook eens benaderd om mee te doen, ik denk dat het pure verveling is, ik zie het NUT er niet van in...