Wat is er met mijn downloads?

Af en toe download ik zo nu en dan iets, dat kan van alles zijn. Muziek of een setup bestand van een programma. 99,999 procent van de keren gaat het goed, alleen af en toe lijkt het alsof de verbinding steeds minder en minder word. Deze gaat dan van 100 MP/s steeds lager naar 1 of 2 KB/s, Het internet zelf is het probleem niet, daar heb ik geen last van. Verklaring?

Toegevoegd na 59 seconden:
En o ja, Browser: Google Chrome, Windows 7 home premium,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Tja dat kan van alles zijn. Ik weet het niet waarvandaan je download, torrents?? Hier paar voorbeleden: je download te veel bestanden tegelijk dus verbinding wordt verdeelt. bestand die download heeft een of weinig seeders en daardoor te traag wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
te veel tegelijk kan niet: "Af en toe download ik zo nu en dan iets" ...
Dat kan allerlei redenen hebben, waarschijnlijk ligt het aan je downloadbron. Doe eens een speedtest of gebruik een andere downloadbron om sneller te downloaden. Ook kan je ISP bepaalde downloads afknijpen.