waarom blijven voorbeeldpictogrammen maar heel even zichtbaar. Wat doe ik fout?

Op mijn PC wil ik graag foto's in een map weergeven via "grote pictogrammen". Dan laat hij alle foto's netjes en geeft hij binnen een paar seconden alle miniweergaves van de foto's. Als hij die allemaal heeft geladen gaan die miniweergaves weer weg en komt er voor elk bestand weer een pot met 3 pencelen. Hoe kan ik er voor zorgen dat die miniweergave blijft staan?

ik heb trouwens windows Vista Home Premium SP2

Toegevoegd na 3 minuten:
P.S. Dit heb ik aleen bij foto's die ik laad vanaf een netwerklocatie. Vanaf mijn eigen PC doen ze het prima!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerste optie is boven in het geopende venster van de map staat een pictogram waar je de weergave opties kunt aanpassen, zet deze op groter pictogram.

2e optie Klik met de rechter muis knop op een bestand en probeer bij eigenschappen het standaard programma te veranderen waar de afbeeldingen mee worden geopend.
En verander deze in windows viewer.