Via Start ga je naar Instellingen, en daar kies je voor Configuratiescherm.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaah ik kan die instellingen dus niet vinden
capthavoc
12 jaar geleden
wat zoek je precies in configscherm ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhmm ik moet windows live messenger 2011 verwijderen want ik wil een oudere versie downloaden van msn
Ga naar configuratiescherm en kies daar programma's en onderdelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op start -> dan rechts op configuratiescherm

Als die daar niet staat kun je ook het volgende doen:
1. klik op start
2. typ onderin in het menu start in het zoekvenster ''configuratiescherm'' in.
3. Klik op het bovenste zoek resultaat
4. je bent er!